16 mei 2017, dinsdag

16 mei 2017 - Singapore, Singapore

Goed geslapen. Rond acht uur opgestaan en een goed ontbijt genomen. Al heel snel is alles ingepakt dus hebben we nog wat uurtjes te gaan tot drie uur vanmiddag als de taxi komt. Nog langs de supermarkt voor wat rolletjes snoep en.... toch nog langs de kapper. Bij het ons aangegeven adres is de deur op slot en daarachter staat een zenuwachtig poedeltje keffen. Die slaan we dus over. Op de terugweg naar het pension zien we opeens haircut staan op een bord. Drie meisjes zitten voor de etalage en vragen ons of we een massage willen. Dat is dan ook het enige Engels dat ze machtig zijn. Ze begrijpen niet wat de bedoeling is. Na een spelletje mime met knippende vingers langs de baard, wordt er fel geroepen naar de overkant, waar een jongen in een rijstveld staat te werken. Even later zit George op een stoel en gaat de tondeuse rigoureus door de baard. Maar... het resultaat mag er zijn en na een dikke fooi verdwijnt de jongen weer naar zijn rijstplantjes. Om half drie rijdt de taxi voor. Een chauffeuse ditmaal, die zonder één keer te toeteren ons supersnel naar het vliegveld brengt. En zo zitten we nu te wachten op onze vlucht naar Singapore.

1. Elga:
    Goeie reis!
  2. Joke en roel:
    16 mei 2017
    Goeie reis en in gezondheid weer thuis
  3. Jeroen Hoogteijling:
    16 mei 2017
    Goede reis en behouden terugkomst met koffers vol verhalen en rijke ervaringen!
  4. Annemarie Pronk:
    Goeie vlucht!!