15 mei 2017, maandag

15 mei 2017 - Ubud, Indonesië

Aan alles komt een eind. Vandaag glijden we al een beetje in een andere modus. De vuile was wordt nog weggebracht, kan die straks mooi gestreken de koffer in. Alle kleren worden netjes en strak opgerold zodat het makkelijk in de koffer past. We checken alvast digitaal in bij Singapore Airlines en dat gaat net goed, want voor de rest van de dag valt de wifi uit. Geld wordt geteld: gelukkig nog Rupiahs genoeg. Er hoeft niet meer gepind te worden. En verder nemen we rust, want morgen staat er een aardig traject voor de deur. Met de taxi van Ubud naar Denpasar, dan vliegen naar Singapore zo'n kleine drie uur en dan nog naar Amsterdam, een zit van 13 uur. En dan maar hopen dat de trein rijdt in Nederland. Verder zijn we wat van slag, want na vier weken uit de koffer leven, ligt niets meer op dezelfde plek. Ach, het zal wel loslopen. Paspoort, tickets en fotobizz dat is eigenlijk het belangrijkste. Dus dit is het één na laatste reisverhaal.

1. Annemarie Pronk:
    15 mei 2017
    ff lekker niksen, jullie hebben een heel lange reis voor de boeg, maar wel een waar je met een goed gevoel op terug kan kijken, jullie hebben genoten en wij genoten van jullie verhalen !!
  2. Caroline:
    15 mei 2017
    En toen was het alweer voorbij! En jullie komen weer naar huis vol met verhalen en indrukken! Ik wens jullie een goeie reis en hoop dat alles een beetje voorspoedig verloopt!