18 mei 2017, donderdag

18 mei 2017 - Schiphol, Nederland

We zijn thuis! Heerlijk! Gister om kwart over tien 's morgens deden we na vier weken reizen de deur van ons huisje open. Moe, maar gelukkig dat alles goed is verlopen tijdens de reis. Alleen op Bali moesten we zo'n anderhalf uur op het vliegtuig wachten, want op Singapore was er in een terminal op het vliegveld brand uitgebroken. Hoewel de piloot rustig had doorgegeven dat ze wachtten op toestemming om te vertrekken vanwege die brand, gonsde het van geruchten in het vliegtuig. Van bomaanslag tot het missen van de aansluiting met andere vluchten. Apart te zien hoe verschillend mensen reageren op tegenslag. De één berustend, de ander geagiteerd en zelfs boos. Achteraf viel het allemaal mee, in plaats van twee uur overstaptijd moest het nu in een kwartier gebeuren en dat was even rennen met bepakking. Maar eenmaal in het vliegtuig van Singapore naar Schiphol heb je meer dan genoeg tijd om tot rust te komen. In Nederland reed de trein en bus keurig op tijd, dus niks te klagen. En dan thuis. Onze poes Japie, die zijn geluk niet op kon, en wij eerst onwennig wat uitpakken en door het huis lopen. Weer gronden zoals we dat zeggen. En tegen alle adviezen in 's middags lekker een paar uur naar bed. Het was trouwens prachtig weer. De eerste tropische dag in Nederland. Dus we stonden niet te rillen van de kou. Zo, dit is ons laatste verhaal. Het is écht een fantastische reis geweest! Gelukkig hebben we dit reislog bijgehouden, want er was zoveel te beleven dat we soms niet meer wisten wat er die week ervoor was gebeurd. We vonden het leuk jullie reacties te horen en te lezen. In die paar verhaaltjes kon niet alles beschreven worden, maar de sfeer kwam wel over blijkbaar. Nogmaals bedankt voor jullie interesse en hopelijk zien we elkaar eens gauw. Groeten van George en Marjolein.

1. Joke en roel:
    18 mei 2017
    Welcome thuis en tot ziens
  2. Annemarie Pronk:
    18 mei 2017
    Jullie weer thuis en Japie blij!!!

Groetjes!!
  3. Caroline:
    18 mei 2017
    Heerlijk om weer thuis te zijn denk ik na al jullie avonturen!
  4. Esther:
    18 mei 2017
    Welkom thuis! Lekker nagenieten van jullie bijzondere reis.
    Groetjes, Ger en Esther
  5. Jelle:
    18 mei 2017
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn... lekker uitrusten en Japie is zo te zien blij met z'n nieuwe zitzak!